23 februari 2009

Familjen Annorlunda

Okej, bullarna gick åt helvete! Trodde de skulle vara hur enkelt som helst o göra men icke! Vi har ju gasugn här hemma så temperaturen stämmer inte riktigt. De jäste inte tillräckligt och blev brända i botten.

M kom förbi och stannade ända tills nyss. Vi satt o kolla på Familjen Annorlunda på 4an. Jag bara älskar de programmet! Jag vill ha 10 barn! Fatta vad kul! Okej, de är klart det blir alldeles för mycket men ändå så mysigt! Ungar i alla åldrar! Kaotiskt men på de positiva sättet! M's svar är att det räcker med lillan. Han vill inte ha fler, kanske något till senare. Men icke. Vi ska ha minst 3. Sedan en sladdis, sen en till sladdis. Så då blir de 5. Men sen vill ju jag ha tvillingar så då borde man kanske räkna med 6 barn! Men sen får de räcka. Jag är ändå 21 nu! Jag var 20 när jag fick lillan o genomsnittet på först föderskor här på Kungsholmen är 38 så jag kan föda barn i 18 år till. Så jag har 18 år på mig att få alla mina 5 barn som är kvar! Så de blir nog minst 2 till innan jag är 30 sedan kommer sladdisarna!

Inga kommentarer: