04 februari 2009

Dramatiskt!

Jag börjar med och säga: Ännu inget svar!
Våran handläggare på vuxenenheten har ringt chefen på försörjningsstöd 3 gånger idag och lämnat meddelande utan svar! Prata om att undvika sina handlingar! Vad är det för chef som inte svarar 2 dagar i rad när man ringer flera gånger om dagen och lämnar meddelanden! Och det är inte som att det är jag eller M som ringer utan det är en som också jobbar på socialen! Har man inte som chef en plikt att svara på frågor om beslut som man har tagit?

Jag har faktiskt inte ens tänk på det idag. Det har däremot M. Han planerar att flytta hem i morgon om dom inte får tag på henne. Han menar att någonting drastiskt måste hända för att dom ska reagera!

TACK! Här är något jag vill komma framtill! Droger är vanligare än man tror! Och gissa vilket yrke som knarkar mest? Vilka tror ni är de som tillverkar amfetaminet i Sverige? M har en vän som är är tandläkare. Han har sin egen praktik och tjänar sjukt med pengar! Sen går han på tjack varje dag! Han är en av få.. Även jag har en f.d. vän som är läkare som knarkar dagligen, både de ena och de andra.

Inga kommentarer: