26 november 2008

Sussie Q

Då är Sussie Q på g hit.. I kväll blir de film o myskväll tror ja vi har diskuterat oss till.. Jag är bara så himla trött! Har sovit kanske 3 timmar sammanlagt i natt!

Middagen idag blir Biffwok! O gissa vad? Jag ska laga! Tur att M han lära mig ett o annat i köket innan han åkte.

Mode: Im OK!

Jag saknar M som fan! Men vill helst inte tänka på de.. Gissa om min lägehet kommer bli piss-ren till han kommer hem! Jag har redan röjt upp saker som legat framme flera månader som ingen ens orkat bry sig om! Stället där han är på är en sluten hmm, vad är de förnått? Sluten anstalt? I allafall inga besökare ingen mobil, men jag får ringa! De kanske är för att vi har barn. Jag är i allafall glad över de! Skulle aldrig ha klarat mig utan att få prata med honom.
I kväll blir de samtal!

Inga kommentarer: