19 november 2008

Dag 18

Mötet idag var angående frivården eller kriminalvården. Man har nån intervju eller vad man ska säga om man riskerar fängelse för och se om det finns några bättre alternativ. Självklart fick jag o lillan inte följa med in (när det är jag som har startat allt!) men tanten sa att M hade skaffat sig en riktigt bra flickvän! Eftersom M ska flytta till behandlingshem kommer han "nog" inte bli dömd till fängelse utan endast tillsyn. Men man får se vad rätten säger. Vi ska på rättegång den 27e.

Jag blir faktiskt förbannad när alla behandlar mig som skit när jag ringer o tar tag i alla M's grejjer. De är jag som fixar avbetalningsplaner med alla hans fakturera de är jag som tar tag o se till att han kommer till läkare o nu till behandlingshem och vad får jag av de? En jävla receptions kärring var skit spydig i telefon åt mig igår!

Nu har M fixat käk, hans kompis är här så nu blir de mat!

2 kommentarer:

veronica sa...

oj va du kämpar på!! jag e imponerad, jag hade nog aldrig orkat hälften av de du orkar!! kram kram och jag jag håller tummarna för allt

Mandy sa...

Tack Bäästis!! Ditt stöd betyder allt! Puss o Kram!