02 november 2008

Dag 1

Jag är så sjukt trött att de inte är sant! sov dåligt i natt igen.. Igår satte jag klockan att 9 ska jag ligga i sängen o sova! Men precis när jag var på väg till sängen hitta jag en påse i M's jacka åsså fick jag reda på att han har ljugit hela tiden för mig o att han var påverkad under hela graviditeten, på förlossningen, bb o dopet! Så jag kunde inte somna, låg med tårarna rinnande Sen när jag precis höll på å somna ringde M's kompis, som M sa hade något o-uttalat med och allt verka hotfullt, så jag fick panik när han ringde mig o sa att han var påväg hit!! Men jag lyckades väcka M som snackade me han i sömnen.. Hur som helst somnade jag väldigt sent o lillan har också sovit dåligt o gnytt o skrikit till så man vaknat. Så nu är jag piss trött!
Jag har inte heller ätit som man ska på hela veckan känns de som! Dagen spenderades på Maria akuten utan mat o de blev en snabb macka på ica. O nu orkar jag inte göra nått.. i såfall nudlar men de vill jag inte ens ha..
Känner mig helt förstörd fysiskt som psykiskt.. M har verkligen sårat mig idag. Han har berättat så mycket! Alla hans kompisar vet att han aldrig slutade o ingen av dom har inte ens nämnt de till mig. Många av dom har jag suttit o haft långa samtal med! Och M o G har suttit o pratat om att jag har blundat för att han fortfarande håller på. Och de är sant! Men jag känner mig så sviken och så dum!! Jag har haft mina aningar men inte vågat fråga för de gånger jag frågat har han blivit skit arg o jag vill inte driva honom till att ta nått. Men de hade ju inte spelat nån roll! De värsta är ändå när han satt i dag framför läkaren o sa att jag också håller på med droger! Ja, jag har gjort de! Men de var innan jag blev gravid!! Jag har gjort 1 gång sen lillan föddes o de finns inga bra bortförklaringar än att jag aldrig skulle ha gjort de o ångrar de! Men de är inget man sitter o säger till en läkare! Tänk om hon ringer soc åsså blir jag ifrågasatt som mamma! M är redan på alla papper en olämplig pappa och om jag skulle bli ifrågasatt så skulle de kunna leda till att de vill ta henne! Så jag är fly förbannad på att M ens drog in mig i de!! Hur som helst hade läkaren blått hår och rosa lugg så hon ska inte komma o dömma mig!

Nu borde jag gå å göra nått att äta, men jag orkar inte.. Jag har ont i huvet o håller på å somnar men jag vet att om jag lägger mig i sängen kommer jag inte somna.. Jag har för mycket som snurrar runt i mina tankar. De här är sista chansen och om han inte tar den så kommer jag bli ensamstående.. Jag kan inte ta tillbaka honom.. inte igen.. så jag är skräckslagen.. jag vill inte lämna honom men han ger mig inge val om han inte slutar.. O nu kommer han ligga hemma o sova i 2 veckor o ha AT så de kommer bli jävligt jobbigt de närmaste dagarna.. vill inte ens tänka på de..

Inga kommentarer: