27 november 2008

Obesvarade frågor

Oj vad dagen har gått fort! De blev en sen kväll igår! De var länge sen jag o Sussi träffades själva o bara satt o snacka skit. O de märktes i går! Kan inte tänka mig hur mycket man har o säga varandra när man ändå pratar så mycket redan.. Men,meen, de finns alltid nått.
Efter allt snack har jag fått mig en tankeställare kring allt. Alla val i livet o allt man har gjort. Har man valt rätt väg? Hur vet man att de är rätt? Jag är rätt impulsiv o gör de jag vill göra utan att tänka o de har gjort att jag hamnat i trubbel många, många gånger! Man börjar tänka på om de är ens impulsivitet som har gjort att man hamnat här. Skulle jag vara i samma situation om jag hade stannat upp o tänkt till någonstans på vägen? Frågor som aldrig kommer bli besvarade. Vad roligt de är med dom!

Nu sitter jag hos min käre mor o skriver. Jag passade på o köra hit bilen nu när snön smälter bort. Vi har ju bara sommardäck! O jag måste ju flytta bilen varje dag o nu kommer jag inte vara hemma på 4 dar så tog med mig den. Jag tänkte dumpa den i mammas garage!

Jag o lillan har badat idag! De är så mysigt! När hon var mindre tyckte hon inte alls om o bada ända till hon fick bada med mamma. O idag kom hon på att man kan plaska me händerna så de stänker vatten! Ooooh! Vad kul de var!

Jag pratade med M i telefon. Han verkar ha de bra där inne. Han hade inte fått någon abstinens o han mådde inte så dåligt. Kunde inte sova bara. Men de förstår man juh. Jag pratade med hans mamma igår o berättade läget. M hade inte ringt henne så hon visste inte hur de hade gått med allt. Sen blev de ett långt samtal mellan lillan o farmor.

I morgon tänkte jag hälsa på Tepa som väntar sitt 3e barn o hon är ensamstående! Förstår inte hur hon orkar, men hon kämpar på. Man får passa på o snurra runt när man är i sina gamla trakter.

Inga kommentarer: