18 november 2008

36 dagar kvar

Idag är de 36 dagar kvar till Julafton! Var inne på Veronica's blogg o läste att hon redan har köpt julklappar! Jääklar! Man måste ju börjar göra de nu.. Dagarna bara flyger iväg! Jag har faktiskt börja planera o skrivit upp alla som jag ska handla till. Men denna jul kommer bli väldigt sparsam! Jag har nämligen 7 syskon o handla till o sen M's familj!

De ska bli så kul! De blir lillans första jul! På lördag ska vi på pepparkaksbak hos farmor o vi har faktiskt köpt en jätte söt grejj som lillan ska visa upp för farmor då! (Kan inte skriva va de är eftersom farmor läser).

3 kommentarer:

Den blivande sa...

Hohoho....nu är jag här gumman!:D

veronica sa...

he he köpt och köpt, jag har fått dom gratis från båten. så dom ska få nåt mera oxå he he

Mandy sa...

Veronica: Hahaa! Faan va göött! Om man ändå hade så! Här har jag just nu kostat på mig 900 kr på julklappar! Bara genom några klick o massa tålamod! =)