02 november 2008

Ny handling

Nu är de så här att ni har säkert sätt de senaste inläggen om att jag har haft de tufft några dagar! Jag ändrar nu min blogg från "ung mamma" till "anhörig till en missbrukare". Jag orkar inte smussla med vad M har för problem längre. Så här är de: Han är narkoman sedan 7 år tillbaka och idag fick jag veta att han aldrig hade slutat. Han har hållet på i stortsätt varje dag i 7 år. När vi träffades var de genom droger så jag visste vad de var jag gav mig in på. Men han lovade och sluta och vi bestämde oss att skaffa barn. Men de är de förflutna.
Nu kommer denna blogg handla om i första hand vår kamp tillsammans mot att han ska bli ren. Jag har valt att stanna vid hans sida trots allt han har låtit mig gå igenom. Jag måste göra allt jag kan för lillans skull. Så detta är hans sista chans. Nu börjar vår långa kamp mot droger.

Inga kommentarer: