10 november 2008

Dagen..

Hmm.. Idag har jag bara varit hemma. Tänkte gå ut men då såg jag att de var storm ute.. Såå, palla gå ut. I stället har jag varit hemma me lillan o sovit för de mesta. Tror faktiskt hon är lite sjuk. Vi har inga batterier i termometern vi köpte för inte så länge sen. Men hon är grinig o sover jätte mycket nu!
I går vände hon sig! Jag skrev de förut också men då tror jag att de faktiskt var jag som hade lagt henne på mage o inte kom på de sen när jag kom tillbaka till sovrummet! Hahaa.. men så kan de bli ibland. Men hon vände sig hos mormor igår! Så idag har vi tränat o tränat! O självklart händer de när man inte ser! Så hittills har jag inte sett de med egna ögon!

Men,men.. om ja ska vara ärlig är jag lite smått berusad nu.. M drog iväg till systemet 19:45 o de stänger 20 i stan.. Men han hann.. Så nu sitter vi här o dricker lite aqua tini... Båda vi är ju hemma hela dagarna på veckan så för oss är de ju aldrig helg på samma sätt som när man jobbar! De är min ursäkt för o dricka på en måndag!!

Vad ska man göra imorgon dåå?? Några tips? Jag behöver planer! Detta ska Amanda göra i morgon. . . .

Inga kommentarer: