27 november 2008

Personlighet

Förstående: Ja.
Öppensinnad: Ja.
Arrogant: Nej, men kan hända till personer jag inte bryr mig om.
Osäker: I vissa situationer; Aldrig, andra; de kan hända
Intressant: Självklart! Du läser ju min blogg!
Hungrig: När jag inte äter.
Smart: De vill jag säga!
Barnslig: Försöker.
Liten: Inte speciellt.
Lätt: Att umgås med.
Rolig: Försöker.
Pratglad: Till mina vänner.
Frågvis: Till situationer värd att undersöka.
Organiserad: Som Bree i Desperete!
Hälsosam: Försöker o är ganska duktig! Ibland.
Blyg: De kan hända
Sentimental: Ja.
Lättförstådd: Ja men inte med mina metaforer.
Attraktiv: Mycket innan graviditeten!
Lätt uttråkad: Nej.
Ansvarsfull: Mycket.
Vegetarian: Nej.
Besatt: Ja.
Beroende: Ja, man är väl alltid de av något.
Arg: Nej.
Respektingivande: Ja.
Ledsen: I botten, men inte nu
Glad: För lillan.
Pålitlig: Ja.
Laglig: Ja.
Filosofisk: Mycket!
Svår: Inte speciellt.
Positiv: Inte så ofta.
Originell: Jag ett ett riktigt orginal!
Lätt att förföra: Ja av M
Bra på att ge komplimanger: Jag försöker!
Bra på att få komplimanger: De är klart! De bästa som finns.
Give me more!

Inga kommentarer: