23 november 2008

Runda på stan

Halloojj! Nu var de ett tag sen man skrev känns de som! I går hade vi jätte roligt hos farmor. De blev en hel matlåda med pepparkakor! Tunnelbana-pendel-o-buss resan dit gick bra o samma på vägen hem. Jag var så trött igår att jag orkade inte sätta mig vid datan. De blev slappa på soffan o sen sova.

Dagen började vid 6 då lillan vakna. Diska-tvätta-vika sen la vi oss igen.. Oooh, jag måste sluta med de! Sov ända till 10 o dagen känns förstörd! Men vi tog en runda på den så kallade julmarknaden i gamla stan. Men de var inte så mycket. Lite trist! Jag hade nog hoppas på värsta grejjen me massa julsaker. De blev en promenad till medis o luncha sen hem. En heldag på stan. Som tur vad började snökaoset när vi tog bussen hem. Men inge negativt om snön!

Nu sitter vi o kollar på wallander, jag har faktiskt inte sett den här. Så passar på å bloggar lite fort då nyheterna är på.

Inga kommentarer: