21 november 2008

Dag 20

Jag har varit uppe sen 7 i morse! Lillan äter alltid då men vi brukar gå å lägga oss igen vid 8-9 o sova nästan 2 timmar! Men idag skulle jag ju på anhörig stöd möte. De gick väl bra, hon sa saker som jag måste börja tänka på o saker som gör ont o höra. Jag börja till o med gråta! Men de va väl förväntat efter allt man gått igenom. Jag ska tillbaka dit 12 december. M tyckte att hon snacka massa skit o retade upp sig på henne efter vad hon hade sagt om honom. Hur som helst blev de en lite runda på stan sen me lillan o M, luncha på donken, sen hem o träffa veronica! De var allt för länge sen! Hon har flyttat till e-tuna nu! Hon har lämnat mig! BITCH! Hehee.. Skojja bara.. Älskar dig bästis!
Jag hinner faktiskt inte skriva mer. Lillan sover o nu ska jag o M mysa i soffan o kolla på kung-fu-panda!

Inga kommentarer: