01 november 2008

Mjölkstockning?

Mitt uppe i allt skit tror jag att jag håller på å får mjölkstockning igen! Åååh.. pratade nyss med vårdguiden.. ska till sabbatsbergs sjukhus i morgon.. De känns som att en mjölkgång (?) har blivit igen täppt.. Har nämligen fått som en finne mitt på bröstvårtan! Kul va?!?!

M kom hem 9:30 i morse!! O nu ligger han dekad på soffan.. O var vi 2 är vet varken han eller jag.. får se om man orkar kämpa i morgon.. Nu ska jag i allafall sova hela natten o jag tänker inte låta nått väcka mig!!

I morgon ska farmor komma o ta lillan så jag ska hem till mamma o ta ett långt bad o bara skämma bort mig själv sen förhoppningsvis träffa Veronica! Farmor fick ett gråtande samtal från mig i dag att jag behöver hjälp o vara själv ett tag så jag kan samla mina krafter.. Jag känner att jag behöver de! Eller rättare sagt måste de för att kunna fortsätta.

Aaaajj! Jag har så jäävla ont i bröstet! Dagen kommer säkert förstöras av timmar på sabbatsberg i väntan..

Inga kommentarer: