05 november 2008

Dag 4

Dagen har rullat på.. Har både bakat bröd o gjort kokosbollar eller chockladbollar eller havrebollar eller negerbollar eller va man nu ska säga.. Same shit different name. M's humör har varit från sömnig till grinig till snäll tillbaka till grinig. Jag har pratat med en till av hans kompisar, en som har stått honom väldigt nära många år. På nått sätt har jag varit väldigt besviken på honom för att han har vetat att M inte slutat o han har inte sagt nått till mig eller gett mig en hint äns! Vi har haft långa samtal om M's drogmissbruk. Idag pratade vi i allafall ut. Visst känner jag mig besviken men de är ändå M's kompis inte min. Men han vill M's bästa o nu vet han exakt hur de ligger till.

Jag börjar känna att jag inte orkar mer. Jag försöker hela tiden hitta på saker, få honom tänka på annat o försöka få honom glad men de känns som att man blir avhuggen benen hela tiden. Jag vet inte hur länge jag orkar. De enda jag vill är att han ska pussa mig o säga att han älskar mig. Men de är för svårt för han nu. Han orkar liksom inte. O jag börjar känna mig sexuellt frustrerad också! O jag vet att de kommer ta lång tid innan han får tillbaka den lusten.. De är så lätt o bara göra o köra men snart kommer verkligenheten ifatt än. Tidigare nämnde jag att han kanske inte kommer vara hemma vid jul, slog de mig. Herregud! Ska lillan få fira sin första jul utan pappa? Som jag har sagt tidigare är de enda jag vill att vi ska bli en familj. Men nu kommer de ta månader innan vi kommer bli de. Jag räknar med att M kommer få flytta till behandlingshem i 6 månader. 6 månader är standarden på vad soc dömmer dom för. De är exakt de som kommer hända. En anmälan är hos soc och dom kommer döma honom, tvångshänder ta honom. Eller man får se vad som händer på fredag.

Nu är insider på TV, o de handlar om exakt vad jag nämnde igår. Att om man vill ha hjälp måste man döda någon annan får man ingen.. I vårat fall har vi lillan o de är tack vare henne som M kommer få hjälp fort o slippa vänta som alla andra får göra!

Inga kommentarer: