16 november 2008

Dag 15

Hej o Håå.. Har inte skrivit på några dagar nu. Jag har tänkt o fortsätta skriva men jag behöver lite tid för o tänka igenom saker. Jag måste börja fundera på konsekvenserna jag kan få genom att vara ärlig o skriva allt som händer här på Internet.

Veckan är i allafall fullbokad. I morgon ska vi kolla på ett behandlingshem. På torsdag ska vi till soc för en fortsatt asi intervju o på fredag ska M till läkare o jag ska till anhörig möte. De blir mitt första. O om jag ska vara ärlig har jag väldigt små förväntningar om detta! De kommer säkert kosta 260:- eller 70:- kr varje möte. Och för vaddå? Sitta o berätta om allt som har hänt, de kan man ju lika gärna göra till en växt! Då får man inte de tillbaka i ansiktet som man verkar få för allt annat här i livet!

I går var jag ute o fira en kompis som fyllde år! De var faktiskt riktigt roligt! Vi gick i samma klass i gymnasiet o på något sätt så hinner man aldrig träffas nu för tiden. De är helt sjuk! De blir alltid så! Men gamla klasskompisar till gamla arbetskompisar. När man byter skola eller jobb byter man på något sätt även kompisar.
Hur som helst så är jag så tacksam för att han både Susanne o Ivan i mitt liv. Och tack för en superkul kväll! Jag behövde verkligen de!

1 kommentar:

Bengt sa...

Det ska väl inte bli några koncikvenser . Du nämner ingen med namn . Intre sant sida du har , har ju sjelv haft lite problem . Ha en bra dag .