09 november 2008

Blondinbella

Jag måste bara säga en sak. Jag har lagt upp att jag följer Blondinbellas blogg, men egentligen gör jag inte de, utan går in o läser i bland. O nu såg jag en kommentar hon har fått. O jag fattar inte om man nu hatar denna tjej så mycket varför tar man då sin tid o läser hennes blogg?? Herregud om de är någon som är patetisk så är de väl ändå denne person! Tragiskt! Sen vågar man inte ens skriva sitt namn o kan inte ens stå för sin åsikt!


Du är dum i huvudet.
#42
Du ser skitfull ut på sista bilden. Jävla dumma blondin. Var det inte du som inte skulle dricka? Du var ju så deprimerad? Stackars lilla flicka. Du är ju dummare än jag trodde. Sök hjälp! MYCKET hjälp för det kommer du behöva. Du kommer aldrig bli jurist eller vafan det var du ville bli. Ingen kommer vilja anställa dig. Så som du framstår skulle jag aldrig vilja att du hjälpte mig. Det är som att låta dig operera min hjärna. Inte en chans! Dum i huvudet är va du är! Riktigt korkad! Hoppas du slutat vara en "förebild för unga kvinnor" snart för du är verkligen ingen förebild. Du förstör unga tjejer och vrider om deras huvuden. Alla som läser din blogg gör det för att du är sorglig. Det är skönt att vältra sig i alla andras sorgliga liv ibland och du är en av de sorgliga! PINSAM!
2008-nov-09 kl. 13:39

http://www.blondinbella.se/2008/november/utkast-igar-hade.aspx#Comment

Inga kommentarer: