08 november 2008

Dag 7

Hmm.. Vart ska man börja?Jag har varit på ett ganska grinigt humör idag. Fast jag fick sovmorgon ända till halv 12 idag! Hmm.. sitter här o försöker skriva men finner inga ord.. M rökte idag. Men han sa de redan i går att han ville röka idag, så när han sa att han skulle till en kompis visste jag att han skulle göra de. Jag vågar inte riktigt bråka med han om de heller. De kunde liksom vara mycke värre än hasch! Amfetamin o xanor tillexempel.

Nu är M's brossa här o M ska sätta upp projektorn när vi inte ens har en duk. Men,men.. får väl se hur de slutar..

Förra inlägget fick jag en kommentar om att jag var suverän som kämpade mot mitt missbruk. Om jag inte har skrivit de så är de inte jag som har ett missbruk. Jag håller absolut inte på med droger! Jag har en dotter på snart 4 månader och jag ammar så droger vill jag inte ens ska finnas med i bilden. Men de är min pojkvän som missbrukar.

Om ni har några frågor kring mitt o M's förhållande eller med missbruket är de bara att fråga på. Skriv bara i kommentarerna så lovar jag att svara!

1 kommentar:

Bengt sa...

Hej jag är en man på 52 år och har följt din Blogg ett tag . Kom i på din sida av misstag och jag sparade den för den är intressant , Jag har haft ett lång varit missbruk , ända sedan min barn dom och har gjort en behandling på ett ställe som heter Ågården här i Sundsvall .Mitt missbruk började när jag 13 år , Med öl och sprit . under perioden 1976 - 85 höll jag på med droger . Se min Blogg . Ha det så bra hej .