12 november 2008

Slutet?

Fan va jag är så jävla trött på de här! Anledningen till att jag skaffade en blogg o började skriva var just för att de hände för mycket i mitt liv och jag måste på något sätt få ut allt som händer o kunna bearbeta de! Så självklart kommer jag skriva om saker som är jobbiga o höra! O jag fattar inte hur jag kan få skit för de! De är inte som att de står mitt för o efternamn här. O ja, jag skriver om massa droger o saker som är jobbiga med de är precis vad jag går igenom nu! Jag behöver de här inte telefonsamtal som får mig må sämre!
Jag förstår att många är oroliga men de är väl bättre att man pratar om de, och detta är mitt sätt att prata om de. Men de verkar tyvärr inte gå så bra för andra. Så nu är jag så piss less på allt o vi får se om jag ens fortsätter blogga.. Jag får väl gräva ner huvudet i sanden som jag alltid gjort o gå in i väggen!
TACK SÅ MYCKET!

2 kommentarer:

Bengt sa...

Hej jag skrev lite tidigare och sa att jag hade hittat din sida av misstag och jag har följt din sida sedan den oktober . jag har också haft problem med dråger . Du kan titta på min blogg .Hoppas du fortsätter för det hjälper , Ha det bra hej.

Anonym sa...

vem har gett dig skit? skit i det, fortsätt skriv och gräv inte ner dig!