18 november 2008

Dag 17

Jag funderar faktiskt på om man ska sluta döpa alla dagar efter hur många dagar de var sen M tog droger, för egentligen har han ju gjort de efter även om de bara är röka. Innan i dag hade han faktiskt hållet sig i 1 vecka!

Nu börjar jag märka på min kropp att jag mår riktigt dåligt. Aptiten är borta och min bröstmjölk också. Nu innan lillan skulle lägga sig var jag tvungen o ge henne ersättning för min mjölk räckte inte. De var första gången! Jag har ända sen förlossningen haft hur mycke mjölk som helst o varit nära till mjökstockning så fort jag hoppat över en måltid. Hela grejjen gör mig faktiskt mer deprimerad! Nu kan jag inte ens mata mitt barn!

Mode: Vet inte? Vill inte känna efter...

Jag har inte tänkt så mycket mer på att M snart flyttar. De känns bara jobbigt! Han var hos en kompis i dag och jag skulle göra mat åt mig men kunde inte för att lillan skriker så fort man sätter ner henne o hon är så bortskämd o ska vara uppe i mammas famn hela tiden! Så jag ledsna o sket i middagen för jag orkar inte bråka med henne. Sen har jag inte hjärta nog att lämna henne gråtande i sängen så att jag kan göra mat. De känns som att de här kommer bli en vardag sen när M flyttar. De är alltid han som gör maten här hemma o utan han kommer man nog inte orka.

Jag orkar faktiskt inte skriva att jag ska kämpa o att jag kommer klara de här för att jag måste. Den här bloggen är till för att jag ska spy ut mig all skit som händer! Om folk inte kan ta de så sluta läs! Vad som än händer så kommer jag att klara de här o jag kommer aldrig sluta kämpa! Men just nu vill jag bara skita i allt, jag orkar inte bry mig om mig själv! De enda jag orkar med är att se till att lillan har de bra! Att hon äter, sover, skrattar o mår bra.. Sen skiter jag i allt.. Jag orkar inte.. Jag vill inte tänka på att snart kommer jag vara ensamstående igen! Jag orkar verkligen inte de! Jag beundrar alla mammor som lever själv med sina barn! De enda jag tänker på är att jag aldrig kommer hinna duscha o göra mig klar i tid, laga mat, äta, tvätta o alla andra saker. Jag kommer inte hinna med nått o framför allt så kommer jag inte orka!

Inga kommentarer: