22 april 2009

Vissa saker skriver man inte om

Igår befann jag mig i en bubbla. En deprimerad bubbla. Jag var helt apatisk och låg bara i soffan. Kunde inte göra någonting. M fick ta lillan. Han var hur gullig som helst. Han tog även hand om mig, gjorde mat o bäddade ner mig. Jag vet att de är i dom stunderna man egentligen ska blogga speciellt med de tankar som snurrade runt men det är fortfarande svårt. Vissa saker skriver man bara inte om. Mina tankar är en av dom. Igår grävde jag ner mig, som jag så många gånger gjort förr.
Jag är rädd att min sommar depression ska komma. Varje sommar brukar de vara samma sak.
Idag i allafall vaknade jag upp med lite mer kraft. Har dock inte gått längre än ner till porten och slängt sopor. Nu är farmor här o badar lillan.

Jag har massa saker jag borde ta i tu med men jag orkar inte. Jag har ingen lust. En sak speciellt. Som är lite bråska. Saker som måste fixas innan ett speciellt datum. Nu har jag tagit på mig för mycke saker som jag inte orkar med!

I kväll är Co-anon. Jag kommer inte gå, ännu en gång. Jag känner mig inte så sjuk i mitt medberoende som jag en gång gjorde. De är bara mitt psyke nu som inte mår bra.

Inga kommentarer: