04 april 2009

Ångest

Dålig uppdatering beror på inget har hänt.
Jag har ångest och har inte kunnat gå utanför dörren.
När M sen skulle ner till affären och lillan skulle med sa han att jag inte fick följa med. Jag börja stört böla. Men de blev i allafall en liten promenad runda. Sen har M grillat! Premiär!
Jag har nu bestämt mig att jag ska själv med lillan varje måndag till fredag gå en promenad på ca 40-60 min varje morgon efter 9. Sedan på lördag och söndag morgon ska M följa med. Tanken med de här är att mån-fre vid 9 tiden är alla på jobbet och i skolan så jag med min social fobi kommer inte möta någon denna tid! Sen under helgen har jag M med mig som stöd. Jag har godkänt att M får ta till med fysiskt våld för att jag ska kunna hålla de här.
Jag har blivit så instängd senaste året att det är sjukt. Jag har sån ångest att bara gå utanför dörren. Jag bestämmer träff med vänner och sedan av bokar för att jag inte kan.

Inga kommentarer: