23 april 2009

09.04.23

Igår fick min bror barn. Glömde skriva de. De blev en liten pojke så lillan har fått ännu en till killkusin. Om jag ska vara ärlig hade jag hoppas på en flicka. Jag är själv uppvuxen med bara bröder o umgicks endast med våra killkusiner så jag har alltid varit den enda flickan och vill inte att lillan ska få samma sak.
Idag i allafall kom jag utanför dörren. Jag har mina knep. Eller knep o knep är de väl inte, de handlar om medicin. Självmedicinering har det kommit till nu. Jag åkte i allafall till söder kolla en snabbis på barnvagn, vill ha en ny, sedan åkte jag till åhlens o handla present och sen blev det en promenad från skanstull till sös och träffa den lille mannen. Så otroligt söt! Kan inte fatta att lillan en gång var så liten! Och i sommar blir hon 1 år! Helt sjukt vad tiden går fort!

Nu är M o lillan o handlar mat. Så jag är ensam. Hur skönt som helst. Känner att jag börjar gå in i mig själv. Jag vill inte och jag försöker prata med människor runt omkring men de är inte alltid så lätt.

Inga kommentarer: