06 april 2009

Min tur!

Jag blir så less på mig själv!!
Var i stan och små handlade. De blev kläder till lillan och en jätte cool keps.
Sen köpte jag även en ram som vi ska ha en blomma i från tapeten. När jag stog där inne höll jag på o vela fram och tillbaka på storlek och även färg på ramen. Men när jag väl bestämt mig och klippt ut blomman som bara de var ett mission går glaset sönder! De är bara min tur! Hela tiden. Vad jag än gör så blir de alltid så här. Jag skulle ha glaset som en extra mall när jag skulle klippa men egentligen inte ens behövdes åsså går de sönder!!
Nu måste jag åka tillbaka till Gallerix och inhandla nytt glas för 100 kr!
En till sak som hände idag. På fredag ska vi till M's mamma, lillans farmor. De blir knytkalas och vi ska ha med påskmust och bröd. Så jag var o handla hårdbröd. Och självklart när jag går på bussen åker brödet ut från barnvagnen så jag kliver på de! Små smulor! TACK!

Det var 2 gånger på samma dag. Så de hinner nog bli nå mer innan kvällen.
Nu ska jag i allafall tillbaka till Gallerix o handla nytt glas.

Inga kommentarer: