27 april 2009

Dagen

Idag har vi varit ute hela dagen!
M fick för sig att åka till plantagen och inhandla blommor. Äntligen!
De blev en promenad dit och jag fick äntligen mina tomat plantor! Blev 3 olika och även små blommor till balkongen. Jag blev på lite bitter humör när vi var där för jag fick inte som jag ville. Jag har varit på ett sånt humör idag. Men jag fick i allafall välja hälften av blommorna. Sen blev de en pizza och en lång promenad innan vi kom hem. Plantaget ligger ju vid bromma industri område och vi gick hela vägen längst vattnet till alvik och lite omvägar för lillan tappa bort nappen så var tvungen o köpa ny på coop sen var vi ju tvungen o hitta lekplats så hon kunde krypa av sig lite. Men pizzan är bort gådd (om man nu kan säga så?).
Jag har bränt mig idag. Jag har så känslig hud! Jag har fått utslag på bröstet. Röda prickar som kliar. Hur dum får man inte vara o smörja in sig när man vet att man kommer vara ute hela dagen och vet att man är känslig mot solen. Jag får väl skylla mig själv. Men de är ändå roligt att jag är röd om kinderna också!

I morgon ska vi vara kl 9:00 på Magnus Huss. De är där M har gjort sin ADHD utredning. Vi ska dit och prata med en överläkare. Jag ska vara med för att jag ska få veta biverkningarna av M's medicinering osv. Sen ska vi även få reda på när medicineringen börjar. Förhoppningsvis börjar den i morgon men man vet aldrig.

Inga kommentarer: