07 april 2009

Power Walk

Då har jag ännu en gång varit ute på en power walk! Idag var det verkligen de! Kom hem röd blommig, svettig och helt slut! Självklart hade jag svårt och komma iväg. Jag märkte inte ens hur jag själv drog ut på tiden. Helt omedvetet gick jag runt o dona i stället för att bara gå. M öppnade ytterdörren o putade ut mig. Men de var ändå jätte skönt o komma ut. Men de blir jobbigt då man kommer till rålis, inte badet utan parken. Dom håller på o bygger om där o massa folk o nya vägar.



Solen skiner och i dag blir de kryssning för oss 3!
Lillan ska till o med följa med! Om man är ikea medlem får man åka gratis söndag till torsdag så vi åker gratis. De blir ingen fylle kryssning utan mer chill/shopping kryssning för oss. Vi har i allafall packat ner hörselkåpor till lillan. Hon har ett par rosa! Så man en lite stund lär de bli i baren i allafall. Dock inte discot!

Inga kommentarer: