28 april 2009

Ett till förslag

Idag kom ännu ett samtal från fryshuset. Hennes presentation var "en timme i veckan" så de är väl så dessa psykoterapeuter kallar sig. Hursom helst så var det självklart inte för att boka en tid utan för att ännu en gång bli erbjuden ett annat förslag. Denna gång handla det om att prata med en student men som hade en handledare med på mötet då. Min första fråga var hur många terminer hon har hunnit gått, men de visste hon inte. När man själv jobbar i vården blir man så sjukt kräsen! Jag sa att jag skulle tänka på förslaget o tog numret till henne.
Jag fick samtidigt veta att jag inte kommer kunna prata med någon förrän till hösten. Om de hade sagt det för 2 månader sen hade jag redan fått hjälp för länge sen! Man blir så trött.
Nu känns det mer som att jag inte behöver de där. Men jag ska vänta nån dag o se.

Som psyktestet visa så lider jag ju av ett antal psykiska sjukdomar!

Inga kommentarer: