08 april 2009

Färjan

Då har vi kommit hem. Eller det var för några timmar sen.
Lämnade datorn på och msn och facebook på så jag hade fått massa meddelanden!
Hur som helst hade vi de jätte trevligt och kul! Det gick faktiskt jätte bra och åka. Lillan charmade alla! Lite jobbigt o ha social fobi när ens dotter är så social man kan bli. Men i allafall så gick allt hur bra som helst! Lillan somnade lite senare än vanligt efter 8 blev de. Sen fick hon sova i vagnen med hörselkåpor men orkade endast ha dom 1,5 timme, sen blev de jobbigt och hon vaknade! Så vi gick o la oss 23. Så tidigt har jag aldrig gått o lagt mig på en kryssning om man ens har lagt sig! Båten bestod av 80% pensionärer och 20% barnfamiljer. Så det var en riktigit bra stämning på båten. Jag köpte ett snö armband i taxfreen! Känns som att jag var värd de!
Självklart fanns kamerorna där! Såg de ett antal gånger! Ena sekunden så ville jag bli filmad och intervjuad men andra sekunden blev de aldrig i livet! Som tur är i efterhand så blev vi inte de! Inte för att jag o M var fulla och gjorde bort oss men ändå. Man vet aldrig hur de klipper eller om man ser pakad ut! Självklart blev de ju någon smirnoff och drink. Men inte allt för många! Lillan vaknade 6:20 och då började våran dag!

Nu ska vi fortsätta kolla på tv och bara vara. Jag är hur trött som helst! Glömde skriva att våra grannar hade tävling i natt vid 4 om vem som kan springa i korridoren och väsnas mest! Så jag var vaken från 4-5:40. Klockan är en tvångstanke jag har. Måste bara ha koll!

Inga kommentarer: