29 april 2009

Pissmorgon!

Eller de började i natt. Lillan vakna vid 00 och somnade inte om förrän halv 3. Hon skrek inte utan ville leka. Snurrade runt i sängen o kunde bara inte somna om. Ställde sig upp mot både mig o M och började prata. I morse ville jag verkligen inte vakna. När jag såg att M vände sig med ryggen emot när lillan vakna brast de för mig. Jag gjorde samma sak o blev skit irriterad. Men M skulle vara på frivården kl 8 för hans one 2 one program så han var tvungen o gå upp så då gjorde jag också de.
Då står jag i köket har blanda välling o ska värma de i micron, då får jag inte upp luckan! Micron har pajjat! Jag blir fly förbannad vänder på den upp o ner, fram med saxen o ska bryta upp dörren. Men de funkar inte. Så nu står vi här utan micro o måste koka lillans mat! Vet ni hur lång tid de tar o koka upp en barnmatsburk? 10 minuter ungefär! I micron tar det 20 sekunder! Vi måste nu koka allt, välling, gröt, barnmat.

Morgonen började inte bra!
Sen ringer våran jävla vaktmästare på o klagar på att barnvagen står i trappen.

Nu är M ute o gungar med lillan så jag kan sitta o sura hemma själv.
(lingonvecka på g)

Inga kommentarer: