05 december 2008

Undersökning

Jag har hittat den bästa undersökningen på Rebecca's blogg och var självklart tvungen o sno den! Alla som läser måste svara! Kom igen nu! De är bara o vara anonym om de ska vara så! =)
Blir kul o se hur många man får!

1. Hur gammal är du?
2. Är du tjej/kille?
3. Var bor du? (Stad och land)
4. Hur hittade du min blogg?
5. Hur ofta läser du min blogg?
6. Hur länge har du läst min blogg?
7. Har du en egen blogg?
8. Vad är det bästa med min blogg?
9.Vad är det sämsta med min blogg?
10. Har du mig på bloggkoll?

9 kommentarer:

veronica sa...

1. Hur gammal är du?
2. Är du tjej/kille?
3. Var bor du? (Stad och land)
4. Hur hittade du min blogg?
5. Hur ofta läser du min blogg?
6. Hur länge har du läst min blogg?
7. Har du en egen blogg?
8. Vad är det bästa med min blogg?
9.Vad är det sämsta med min blogg?
10. Har du mig på bloggkoll?
26
tjej
eskilstuna
genom dig
varje dag försöker jag
ja de har jag
roligt att läsa
inget
ja

Anonym sa...

Tja va roligt att du var med på undersökningen =)

Jag är 22..fyller dock 23 6/1
Bor i Örebro.
Hittade dig på min blogg hehe
Första gången
Första gången.
Ja http://mizzmandy.blogg.se
Bloggen är intressan
Inget dåligt..
Nope men lägger kanske till dig snart :P

Anonym sa...

21
tjej
Stockholm
du berättade för mig
varje dag
ända sen du berättade att du hade blogg
nej
man får veta vad som händer i ditt liv (Nyfken)
Ingenting
ja

Anonym sa...

Va konstigt dåh.. YEAH do that..Lägger till dig oxå nu.

Kram

Anonym sa...

1. Hur gammal är du? 22
2. Är du tjej/kille? tjej
3. Var bor du? (Stad och land) Nässjö, småland
4. Hur hittade du min blogg? Läste på beccas blogg.
5. Hur ofta läser du min blogg?
6. Hur länge har du läst min blogg? 1 dag
7. Har du en egen blogg? Japp
8. Vad är det bästa med min blogg? Va söt
9.Vad är det sämsta med min blogg? vet ej
10. Har du mig på bloggkoll? Nää

tindra sa...

1. Hur gammal är du? 21
2. Är du tjej/kille? tjej
3. Var bor du? (Stad och land)sthlm
4. Hur hittade du min blogg? via Christines blogg
5. Hur ofta läser du min blogg? varja gång ja sitter vid datan.
6. Hur länge har du läst min blogg? 1 månad kanske
7. Har du en egen blogg? ja :)
8. Vad är det bästa med min blogg? att du e öppen å man får en inblick i din vardag
9.Vad är det sämsta med min blogg? inget
10. Har du mig på bloggkoll? såklart

Anonym sa...

1. 21
2. tjej
3. sthlm
4. kompis
5. varje dag
6. sen nov ungefär
7. nej
8. du är öppen
9. vet ej
10. nej

Anonym sa...

1) 35 2)tjej 3)london england 4) letade efter nat annat o sen kom en link upp till din blogg o jag borjade lasa (fran borjan) igar o nu har jag kommit hit 5) bara sen i gar 7) ja det har jag 8) det ar kont att lasa om nagon med liknande upplevelser fast anda helt annorlunda(jag ar en "gammal"mamma jag var 27 nar jag fick min pojke... 8) 9) 10)na

Anonym sa...

1. 21, snart 22.
2. Tjej
3. Visby, Sverige
4. Slumpade fram den
5. Hittade den idag
6. Har läst den hela dagen :)
7. Ja
8. Att du tar upp ämnen andra har svårt att tala om, även om du håller dig anonym.
9. Just att den är så tung och får en att inse hur svårt livet kan vara när man är kär i fel person.
10. Nej, har ingen.

Ser att du inte varit aktiv med bloggen på länge men jag väljer att ta det som ett gott tecken, att du nu är fri från anhörigsymptomen och att livet går som det ska för dig! Kram!