05 december 2008

Skyddtillsyn

Som ni har läst så har jag inte mått bra. Inte alls. I går kväll var de jätte jobbigt och M var beredd på att dra därifrån. Om han gör de förlorar han platsen och allt går åt helvete! Som tur kom han inte igår. Han kom i morse istället redan vid 8!
Idag kom det brev från polisen. M har blivit dömd till skyddtillsyn och behandling. Som de verkar just nu är boendet han är på nu godkänt så han kommer slippa få flytta långt bort och till ett slutet behandlingshem!
Lättande nyheter men ändå känns allt så tungt! De är faktiskt mer som händer i mitt liv som jag inte har skrivit om. De är något som jag kommer hålla inom familjen tills vidare iallafall.

Lillan ligger o sover o jag borde egentligen städa o röja upp men jag har ingen lust! Jag vet att jag måste passa på nu när hon sover.. =/

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Va kul att du va me svarade på frågorna.
Hoppas du stannar kvar på bloggen,alltid kul me läsare.

Du,d låter ju lite knepigt d du går igenom nu.
Hoppas att allt blir bra en vacker dag och att lillan får en fin uppväxt.

Jag har själv en pappa som e före detta narkoman och alkoholist och vet hur fel allt kan gå.
Hoppas verkligen att Lillan inte ska bli drabbad eller påverkad av någon annans missbruk.