04 december 2008

Svenssonliv

Jag har precis haft ett långt samtal med M. Jag har blivit varnad att ha sånna samtal för att M ska orka med och vara kvar. Men jag kan inte ljuga för honom. Han hör i min röst att allt är inte som de ska. De är jag som borde trösta honom och peppa honom men nu är de han som tröstar o peppar mig. På något sätt är de lättare för honom, han har bara kämpat i 4 veckor jag har kämpat i 1 ½ år!

Vi har båda bestämt oss. Vi ska sträva mot ett svensson liv. Vi ska flytta uppåt, köpa ett stort hus med en stor trädgård där vi ska odla potatis, tomater, morötter. M ska bygga en lekstuga i rött till lillan med vita knutar. Hon ska få en sandlåda och en gunga. Vi ska köpa hund och köra traktor. Vi ska ha ett svenssonliv! Bara vanliga tråkiga svensson.

NO MORE DRAMA!
NO MORE PAIN!
NO MORE PROBLEMS!
FUCKING WITH MY BRAIN!

2 kommentarer:

veronica sa...

jag var rädd att smitta lillan med min dunderförkylning.... varför e du aldrig på msn? ja jag hade oxå velat sitta med dig i soffan och dega! de e livet

Mandy sa...

Aaa, jag förstår de! Neh.. men jag tänker ju hela tiden att nu ska jag gå å lägga mig men sen hittar man alltid saker man vill göra innan.. Men ska lägga mig nu!