30 december 2008

Jobbet

Idag kom jag o lillan utanför dörren redan vid 11, otroligt! Vi åkte till mitt jobb o hälsade på, även hämtade en julklapp! Som till o med var en jättefin skål från marimeko! Självklart satt alla gamla kollegor o snacka skit om jobbet o alla andra som jobbade. Fruntimmer! Får man säga så? Klaga, klaga, klaga är de enda de gör. Tanter som har jobbat inom vården för länge! De skulle bli en snabbis på jobbet men självklart blev de längre än de.. På nått sätt känns de så falskt o komma dit o le o låtsas att allt är bra när jag inte ens vill komma tillbaka till de jobbet! Min chef svek mig så otroligt mycke när jag var gravid. Mitt förtroende för henne är helt borta och de hon gjorde mot mig skulle man egentligen anmäla till diskrimineringslagen. Men de är en kamp jag inte orkar med. Hur som helst kom leendet fram o artigheten. Tack för julklappen sen hej då!

Inga kommentarer: