22 december 2008

God jul?

Jag har inte bloggat på ett tag nu. Jag har haft de fullt upp. Mitt liv känns som en oändlig kaos!Hela dagen igår blev tillbringad på sjukan med katogan! Kompisar har ringt o jag har inte orkat svara. Jag orkar inte, jag bryr mig inte. Jag kom hem efter 23 igår. eller hem o hem. Jag är hos mamma. Lillan fick sova här medans jag o M var på äventyr känns de nästan som. Snart är de julafton o jag känner bara kaos o besvär. Jag har aldrig tillbringat så mycke tid på sjukhus innan lillan föddes nu har de blivit ett antal besök både akuta o planerade.. hur som helst lever vi alla o de är de som är viktigast. Hur själen mår behöver vi inte gå in på..
Alldeles strax åker jag iväg. Uppåt med lillan o mormor. Imorgon kommer M.
Jag kommer inte skriva på ett tag o jag kommer inte heller svara när folk ringer. Jag behöver semester o behöver vara med min familj. Jag hoppas ni (kompisar) respekterar de o inte hör av er.
Ni vet att jag önskar er alla en god jul
utan att behöva ringa o säga de!

Inga kommentarer: