28 december 2008

Sjuk

Nu har jag i över 2 timmar försökt fått lillan o sova. Hon har blivit sjuk på våran "semester". Hon är snuvig o hostar. Hon sover 5 min sen vaknar hon o skriker o vill ha napp sen somnar om igen, sover 5 min o om igen. Jag har kanske gjort 20 saker av de 100 grejjerna jag hade o ta itu med. Men på nått sätt känns de som man har kommit någon stans! De här är de värsta med att åka iväg! Komma hem! De blir tvätt, disk, ingen mat o allmänt kaos!
Självklart blev de ett bråk mellan mig o M också. Han storma ut efter att ha sparkat sönder byrån.. Ja, de var mitt fel så jag får väl egentligen skylla mig själv. Men va faaan!! Inte byrån! M är fortfarande drogfri och lämnar up titt som tätt. Men på semestern blev de en och en annan öl. Eftersom vi var ute i ingenstans så ser jag att de blir lite svårt för att få ett återfall då om man dricker.

Nu börjar ångesten komma inför nyår! De blir väl en nykter hemma kväll i år igen. Fast denna gång med lillan! Jag skulle faktiskt ville gå ut o festa. Fast de blir alltid kaos på nyår, varenda år har de hänt nått!
Hmmm....?

Inga kommentarer: