15 december 2008

Dagens

- Dagens humör: Utvilad! (Äntligen)
- Dagens väder: Blått på himlen!
- Dagens frisyr: Handduks-turban
- Dagens klädsel: M's morgonrock!
- Dagens smycken: Ska bli mina stora guldörhängen.
- Dagens planer: Mot stan o träffa Veronica & Carro (?).
- Dagens materiella vill ha: Rock star baby nappflaska.
- Dagens längtan: Till jag lämnar lägenheten.
- Dagens fundering: Ska jag sova hos mamma i natt?
- Dagens beroende: Bloggen.
- Dagens tråkigaste: Äta frukost själv.
- Dagens tidning: Mitt i Kungsholmen.
- Dagens låt: Lady Gaga - Poker face
- Dagens tv-serie: The voice.
- Dagens hemsida: http://www.myspace.com/ladygaga
- Dagens mat: Frukost.
- Dagens borde: Fixa mig
- Dagens roligaste: Träffa veronica.
- Dagens personer: Veronica!

2 kommentarer:

veronica sa...

jag vill vara med dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saknar dig

Mandy sa...

MÄH!!! Jag också!! Varför degar du så mycket dåå? =P Måste ses när du kommer hem sen!!
PUSS!