12 december 2008

MSN Konversation

Amanda säger:
Om jag ska vara ärligt mår jag piss!!
Susanne säger:
jag förstår det, och jag vill inte att du ska gå runt och vara ensam om att veta om det, jag vet inte hur mycket din mamma vet men använd mig annars, jag vill enbart ditt bästa, inte att du ska må dåligt eller ledsen, använd mig som nån du kan prata med,
Susanne säger:
och jag e inte en sån som kommer svika dig, som många andra har gjort, tycker om dig för mycket för det
Susanne säger:
jag vet inte riktigt hur på man får vara heller, för jag förstår att du inte mår bra, men hur mycket du vill prata om det och hur mycket du vill berätta
Amanda säger:
mm, ja vet.. o jag tackar dig otroligt mycket! Du har verkligen funnits där för mig sista tiden! O de betyder jätte mycket för mig..
Susanne säger:
du behöver inte tacka, vad har man vänner till
Amanda säger:
De e sant!


TACK FÖR MINA UNDERBARA VÄNNER! NI BETYDER ALLT!

Inga kommentarer: