30 december 2008

Hemlig beundrare

I morse vaknade jag upp med ett sms på telefonen:

"Hej söt =)"

Från ett nummer jag inte kände igen.. Hmm.. va fan, har jag en hemligbeundrare? Visst har jag rensat ut telefonen på massa nummer men jag hade ingen kontakt med alla jag tog bort eller inte ville rättare sagt. Men vem kallar mig söt? Jo, M. Den enda som någonsin har dömt mig "Amanda Söt" i sin telefonbok, i allafall vad jag vet.. Men han har ju inte bytt nummer.
Sökandet efter den ansvariga börja...
Inget registrerat på eniro..
Fan!
Hitta.se:
Åh! Helvete jävlar! HAN! Herreguuuud! Att människor har kvar ens nummer i säkert 4-5 år utan att ens har pratat med en!! Och söt? Va? Jag var på G med din kompis!
Jag blev faktiskt väldigt besviken! Hade kanske hoppas på nån annan.. Eller i allafall nån rolig beundrare!

Inga kommentarer: