03 december 2008

IKEA

Det känns verkligen som jag har blivit dålig på o skriva nu! Men jag finner ingen tid! I går blev de lite bråttom när jag vakna efter min siesta. Det blev en åktur till Centralen o möta upp M sen åkte vi till mamma o lämna lillan sen vidare med bilen till ikea! =) Jag har aldrig handlat så billigt på ikea!! 155:- Herreguuud! De är billigt! Men de blev bara en stol åt lillan..
O gissa vad som mer hände! Mitt i allt! De händer bara mig!! När vi skulle gå ner till "Ta-själv-planet" så ramlar jag!! Pladask på magen!! Åååh! Typ 30 pers som står o glor!! Hahaha.. men jag är van! De där har hänt mig så många gånger! Så jag börjar bara skratta o går, men M för mig till en stol där jag fick andas ut o känna efter om jag hade skadat mig.. Men Nää, lite ont o röd var jag bara.. HAHAHAA! De händer bara miig!!

Åter till mamma där de blev mat o sen skjutsade jag hem M o sen tillbaka till mamma där jag sov..

Inga kommentarer: