29 december 2008

Pannkaka o Ångest

Lillan sover o jag har precis ätit pannkaka. Jag o M brukar alltid skojja om "Jag har ätit pannkaka" från filmen yrrol, tror jag de är. Blinda killen går in i tv affären o säger "Jag har ätit pannkaka".

Så nu har jag ätit pannkaka!

Jag skulle gå till banken idag men kom inte iväg fören sent åsså när man kommer fram går sista kunden ut o de är stängt.. Va faaan!

Annars har jag en olidlig ångest. Ångest över nyår.
Vad ska man göra? Festa? Middag? Vi har lillan så festa blir de nog inte. O i såfall vilka ska man festa med? Vi har blivit inbjudna på middag hos en av M's vänner som också har barn. Men de håller på med droger så dit kan vi ju inte gå! Droger o nyår hör ihop på nått sätt! Alla är påtända o fulla som svin! O ett sånt nyår får de inte bli för M. När man tänker efter så håller ju fan alla på med droger! O speciellt på nyår! Ett nyårs gram koks som sen slutar med 5, 10 gram blandat med en jävla massa röka o ännu mer sprit... Nej Tack!
Jag kollade igenom telefonboken på luren. Jag har redan rensat bort otroligt många namn men fortfarande finns de bara kvar idioter som man inte kan ringa till o kolla vad som händer på nyår.
Visst finns de namn som Veronica, Christine, Susanne o Ivan o massa mer som är änglar!
Men de är 4 st av hur många som helst..
Ska man verkligen fira detta jävla nyår?
Ångest!
Man har inte lust med nått men jag vet om jag inte gör nått kommer jag få ännu mer ångest.

Inga kommentarer: