03 december 2008

Tiggare?!

Åh! Vad segt allting känns! Jag känner mig förskyld, sjuk, trött o allmänt seg. Jag har ingen engergi till något. Det kan finnas en anledning till allt detta.. ?

I morgon ska jag få storbesök! Christine, Tindra och hennes Emilia ska komma. De ska bli första gången jag träffar lilla Emilia. De ska bli kul. Lillan ska få träffa en ny kompis! =)

Min fader var på besök idag. Han hade varit på möte här nere i Sthlm. Han bor ju egentligen uppåt. Han vet inte vad som har hänt med M eller om hans bakgrund så de va på med fake-leendet och allt var bra.

Jag måste bara säga att jag är så jävla trött på dessa folk som står o ska lura till en massa pengar! Rädda barnen, cancer fonden! Jaa, ni behöver pengar! Men gissa vad? Jag har lånat 8000 kr av min käre mor denna månad! Så vaddå 100 kr? Jaaa, jag kan ju gå o råna kiosken så kan du få dina jävla pengar! Ursäkta! Men vad tänker dom med? Jag går o bär på min käre dotter inne i city gross. En ung mor med sin dotter, Ska hon ha råd med 100 kr i månaden? Vet de inte att de är finanskris i världen?? Fast de värsta är att man känner sig så dålig när man inte går med o hjälper till.. De är ju "Rädda barnen".. Men rädda mitt barn! Jag måste ha råd med blöjor, ersättning men framför allt hyran! Så få mig inte o må dåligt för att jag måste tänka på oss!

Inga kommentarer: