30 oktober 2008

uppföljning

Jaa, hur gick de i går? Jag sms först innan 12 utan svar... sen vakna jag vid halv 2 tiden o ringde upp först utan svar men vännen svarade o då var han på g hem.. men gissa vad? klockan han bli 3:30 innan han kom hem! O jag är inte förvånad! Bara glad att han kom hem! Men så jävla less på skiten!
3 mornar i rad nu har jag fått sova ut! Jag har gått upp o ammat vid 7 sen har M tagit lillan o lekt med henne tills 9 då han har väckt mig åsså har jag fått henne somna, så sovmorgon till 10-11 3 dagar i rad nu! =) Jag trodde verkligen inte M skulle orka upp i morse men han hade nog skuldkänslor för att de blev så sent så jag fick sova ut i dag igen!
Humöret har väl inte varit de bästa. Skulle egentligen åkt till mamma idag o sovit där, de ska utomlands på lördag o ville hinna träffa lillan innan.. Men jag känner att jag inte orkar mig utanför dörren idag.. Plus att de är kast väder...
Nu har lillan snurrat till sig i soffan... skriver mer sen.. kände att jag var tvungen o följa upp med gårdagens inlägg..

Kram!

Inga kommentarer: