15 oktober 2008

BVC

Då var de dags för lillans första spruta! Men innan de blev de ett jävla tjaffs här hemma för att M skulle följa med! Och jag är så otroligt glad att jag stod på mig o fick med honom! Lillan fick sitta i hans knä när sjuksyster gav sprutan o AHHAAAAAAAAAA vilket skrik! Rakt in i mammas hjärta! Lillan skrek o tårarna rann på mamma!! Jag grät mer än vad hon gjorde! Lill snuttan, ska hon verkligen behöva få så ont? Gud, vilken jobbig känsla! Att ens barn får ont är de värsta som kan hända en! Nästa gång måste M följa med igen! Jag kan inte gå själv på dom där!
Vi har köpt alvedon som hon kan få om hon blir varm och extra grinig. De kan visst komma 4-5 timmar efter sprutan. Men då är inte jag hemma!

Ikväll blir de middag och fest med jobbet! Ska bli riktigt kul. Men jag är faktiskt riktigt orolig för o lämna henne. M ska ta hand om henne och få henne o sova, vilket inte har gått så bra hittills. Men M's mamma ska också komma. Så farmor är i allafall här. I värsta fall får jag äta snabbt och sen åka hem direkt. Vår ekonomi är inte den bästa heller då M inte har nå jobb!! Så de är min föräldrapenning som ska räcka! Men de blir bara hyra o nån räkning. Ååååhh.. men de löser sig nog.. de gör de ju alltid..

Inga kommentarer: