02 oktober 2008

Blogga

Ännu en dag som far förbi känns de som! De har blivit tidiga mornar dom senaste dagarna. Lillan som från 10-12 timmar på nätterna och vaknar vid 7-8 och är jätte pigg! Igår kväll han jag i allafall påbörja tvättningen som jag nu håller på o avslutar! Men de tar sån tid då allt ska lufttorkas! hahaha, säger man så?
Orkar inte ens tänka! Har sån huvudvärk så de inte är sant! M är i allafall ute på promenad me lillan nu o tanken var att jag skulle städa då. Men självklart fastnar man ju framför datan!

Jag har vissa bloggar jag är inne o läser och en av dom nämnde en annan blogg som jag självklart var tvungen o gå in o kolla på:
http://jagefrisk.blogg.se/
http://levaidag.blogg.se/
Ena är dottern och den andra är mammans. Dottern dog i cancer den 15 sep! De får en verkligen tänka till! Vad sitter jag o bloggar om? Vad handlar mina problem om? Inte är de livshotande i allafall! Ja, man får tacka Gud att man är frisk och att man har en dotter som också är de!

Nä, nu måste jag komma igång o städa innan Josef o Charlie kommer!
Charlie är lillans kompis o är jätte söt! =)

Inga kommentarer: