26 oktober 2008

Dop 2

Detta inlägg får heta Dop 2. Hela veckan har ju handlat om igår. De blev riktigt lyckat alltihop. Vi var närmare 25 pers här i går men den riktiga festen började inte förrän vi bara var 10 kvar. Jag filmade en med kameran men mamma blev jätte arg för "en mormor gör inte så" Hahaa, alla släppte verkligen loss! Även jag!

Nu har man legat o sovit i 2 timmar! Jag har sovit dåligt 3 nätter i rad nu o 2 nätter har jag inte sovit hemma så de är nog inte så konstigt. Jag märker även på lillan att hon är trött hon sov 2 timmar med mig o gnuggar fortfarande i sina ögon nu. De blir nog en tidig kväll. Jag är kvar hos mamma men M kommer vid 6 så åker vi hem då. De är så skönt o vara här så man kan vila upp sig efter allt o att mamma tar lillan.

Ooh, jag vill faktiskt inte tänka på hur se ser ut hemma. De är ett bombnerslag! O sen alla presenterna. Vad ska man göra av allt? Vi bor i en 2a, hon har inget eget rum! De blir väl full städning i kväll.

Nu ska jag packa ihop lite så kommer nog min älskade snart.

Inga kommentarer: