22 oktober 2008

Tack Bön

I dag har jag prata med prästen ännu en gång o nu har han äntligen mailat över bönen som jag o M ska läsa på dopet! Jag vet att jag kommer klara de men M tycker de e skit jobbigt! På nått sätt så har antalet gått upp till 50 personer som ska komma! O de är bara släkt!! Kanske nån kompis, men inte många! De är jag som står för de stora antalet! Man har ju 7 syskon o alla har partner som då blir 14 st! Sen 4 föräldrar sen vill ju mostrar/morbröder komma o sen M's släkt.. Så antalet har höjts från 25 till 50!!

Här är i allafall tack bönen:

Gud, vi tackar dig för våra barn.
Tack för gåvan du har gett och
förtroendet du har visat oss.
Ge oss ömhet, fasthet och lugn.
Hjälp oss att ge din kärlek vidare
till de barn som vi har fått ansvar för.
I Jesu namn.
Amen.


Den är ju inte så svår.. Men ska nog ha en liten fusklapp med i allafall!
Nu vaknar lillan..

Kram!

Inga kommentarer: