21 oktober 2008

Dop-planer

De var nog tur att jag åkte till mamma i går annars hade jag suttit hemma hela dagen i går o hela dagen i dag.. Jävla piss väder!!

Dopet närmar sig o en släkting skulle sjunga sen säger hon att hon vill ha betalt! 800-1000 kr! M är rörmokare och jobbade hemma hos dom o fixade deras badrum o de gick han plus-minus-0 på! Åsså frågar man snällt om hon vill sjunga på dopet o säger ja. Jag hade ingen aning om att hon ville ha betalt! Visst hon är sångerska och lever på de men ändå! M gjorde ett gratis jobb hos dom så lite snäll kan man väl i allafall vara! Egentligen skulle de visst kosta 2000 kr! Ooh, herreguuud! Nu har jag lämnat ett meddelande till prästen o hoppas, hoooooppas nån inom kyrkan kan sjunga nån sång i allafall! Bara de inte låter som en skata..
Jag o M ska läsa nån bön oxså som prästen skulle maila till mig, men icke! Man får väl i värsta fall reda på den samma dag o ha nån fusklapp eller nå..

Inga kommentarer: