18 oktober 2008

Bråk..

I morse skulle M komma vid 12.. Men de blev vid 4.. ännu en gång! Massa tjafs o skrik! Jag är så jävla trött på att jag inte kan lite på honom! Jag kan verkligen inte räkna med honom! Hela dagen blev att jag satt hemma hos mamma o väntade på att han skulle komma så vi kunde gå å handla kläder till dopet.. Men ICKE! När han kom var både jag o han griniga.

Åååh! De enda jag tänker på är när lillan blir stor o han inte kommer kunna passa tider! När man säger att man ska komma en tid så gör man de! Speciellt om de är till ens barn! Jag är så himla rädd att han kommer svika henne o att hennes vanligaste fråga kommer bli
"vart är pappa?"

De är en tid tills dess o jag önskar att han kommer ändra på sig! Men sen tänker jag hela tiden på att när man blir tillsammas med någon ska man älska den för den personen är och inte försöka ändra på den! Men nånstans har jag ändå rätt!

Samma som när jag bad M välja mellan mig o en av hans kompisar! De är något man aldrig ska göra men om man har ett barn o personen cirkulerar med problem så måste man faktiskt ta avstånd! Polisanmälningar o häktet är inget ett 3-månaders barn ska behöva leva runt!

Oooh.. När ska de ta slut?

Inga kommentarer: