07 oktober 2008

Dagens gjort

Igår hade jag lovat lillan en lång promenad eftersom de skulle bli fint väder. Men man hinner ju aldrig ut innan 12 här hemma sen skulle vi vara hos mamma vid 5 tiden och allt kändes bara så brottom. Så vi satte oss i bilen o M släppte av oss i kista centrum o de blev en runda där i stället!
Jag kunde inte blogga i går då Internet inte funkade hos mamma. Idag har allt gått så fort och jag har faktiskt inte haft tid innan nu och sitta o skriva.
Vad jag har o berätta då? Hmm.. Inget! Var förbi ÖB o handla tvättlappar medans jag åkte runt som ett fån på parkeringen för lillan börja skrika så fort bilen stog still! De blev ett antal varv där! Hmm.. Annars har man varit duktig hemma o städat o tvättat medans M har lekt med lillan.

Jag har nu bestämt mig: Inge mer godis, läsk o lathet!
Nu ska man bli smal igen!

Inga kommentarer: