21 oktober 2008

Dah-Dah-Dah!

Dah, Dah, Dah, DaaahDaaa...
M har åkt o köpt kebab!! =) O ja sitter här lite smått berusad! Jaaa, nån gång är man tvungen o ta sig nått glas vin även om man är småbarns mamma! Man är inte mänsklig annars! Vin är bra för hjärtat! Glöm inte de! Ett glas vin varje dag! =) haha.. fråga inte, jag har hört en forskning ska ha visat de men jag har aldrig sett denna "forskning" själv.. men,men.. man får väl ta folks ord! =) Hmm.. jag har inte så mycke o berätta.. de är stabilt här hemma! Enda bråken är om pengar! M har en tendens o spendera allt för mycke på skit saker! Medans de är jag som står för hyran, räkningar o mat med min föräldra penning som inte ens räcker för hyran! Ååh, fråga inte! Jag horar mig inte i allafall! Neeh.. gräver fram lite pengar typ.. o jaa.. ja vet inte.. de dyker alltid upp.. saker o ting har sin väg att lösa sig! Allting löser sig, förr eller senare! Tro mig så har de alltid varit för mig! Hur långt ner jag själv har grävt mig har jag alltid hittat vägen upp o allt har blivit bra! Sen när allt är på topp så BOOOM är man nere o gräver ner sig i en grop igen!

Nu är de så här att jag har få vänner! (hellre få vänner en många "kompisar") Två av dessa vänner har nu sagt att de ska flytta från sthlm!! Veronica som står mig allra närmast! Fast hon är ändå på båten o jobbar (Cinderella som går på 5an!) 10 dar sen ledig 10 dar så vi är vana att ha ett långdistans förhållande! Men nu ska Sanna (kanske) flytta tillbaka till Göteborg! Varföör?? Faaan, vi jobbar tillsammans o ja, jag är mamma ledig men när jag kommer tillbaka kommer jag bli ensam med 40-50 åringar som har jobbat inom vården fööör länge o är piss less på de o bara går runt o surar!

Faan! Nyss hade jag skrivit en jääävla massa här men råka radera de! Jävla fitt bärbara! Hatar detta jävla tangentbord!!! jag råkar alltid trycka på nått så man skriver nån annanstans än där man ska skriva.. Så nu ger jag upp!!!

C Yaa

Inga kommentarer: