27 oktober 2008

Böter

Ännu en gång! Förra måndagen orka jag inte gå ut o flytta på bilen o orka betala 13 kr /h här hemma!! De blir 100 kr om dagen! O gissa vad som fanns på fönsterrutan då? Joooo, böter 450 kr! O i morse tänkte jag att de inte ska få hända igen så jag var ute halv 8 o skulle flytta bilen men då var de fullt på 24h parkeringen. Men jag la i pengar så vi skulle klara oss till 1 då vi skulle åka o handla.. men gissa dååå! De är städning på gatan så man måste flytta bilen så idag var de 450 kr till i böter! FAAN! Orka! Nån som vill köpa en merca? Jag vill inte ha kvar den mer.. vi har inte råd! Oooh.

Var o handla själv idag me lillan.. Stor handla också. M är sjuk så han har legat hemma hela dagen o sovit. Men de gick jätte bra o hon var så snäll hela tiden! Ända tills vi kom fram till kassan då var hon trött o ville sova. Sen har hon sovit tills nu o nu börjar hon gnälla... Maaaaaat... Mamma tutteeee

Inga kommentarer: